If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
За осветлението на задния номер и моя номер пречеше и просто измъкнах нита (беше лесно )свалих си номера смених си крушката и после май залепих нита да не изпадне някъде.
Днес намерих време и отворих третият стоп-с радост разбивам мита че трудно изгарят всичките крушки.Смених ги и сега свети.Колега mian4o,незнам какви са тези крушки по 10 лв. ,ама аз преди седмица ги смених за 1.50 лв.бройката.На габаритите във фаровете комплекта е 3.00 лв.,от тези новите които имат нещо като зелена платка отпред(не диодните).Първо светят в пъти по силно и второ светят бяло-не синеят ,не жълтеят а бяло.Тях специално доста време ги търсих защото на 146-та съм с такива ,но тук нали цокъла е друг,но ти казвам ,че ефекта е поразителен,и цената е в пъти надолу.А за крушката на задният номер-и моята е изгоряла ,но някой "майстор" в КАТ така е сложил номера че го е забил в плафончетата и нама сменяне.
Кажи нещо модел или от къде си ги взел че ми стана интересно.
алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Днес минах през моргата и си взех две нови крушки втора употреба ОСРАМ същите като моите за сумата от 1,00 лв. и проблема е решен дори имам една резервна.
Поздрави
алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Да се разпиша и аз тук. Ескортирам в събота един приятел, който не познава добре "големия" ни град и при една от спирките той слиза и вика "Кире, не ти светят и двата стопа, само третия свети".И ся?1! Вадя крушката ат единия - здрава, вадя и другата и там жичката целокупна. Куфара с походните инструменти в гаража, кутията с резервни крушки също липсва. Паля гумите и право в сервиза, майсторчето отишло за части и понеже там съм на полусамообслужване, търся пробната лампа - няма я никаква и понеже бързам (човека че чака) решавам да действам кардинално. Проверих предпазителя - здрав (№1 е ако някой не знае) смених го за всеки случай, пак нищо, повъртях се в сервиза, срещна ме един ГоУф, викам си "ела жертво" обезкрушких го за секунда, слагам на мръсницата - нЕма никой!? Започнаха да ми се въртят в главата разни зелени кутийки, "клюкарки", прекъснати кабели и т.н. простотии... В тоя момент пристига майстора "Кво прайш бе Киро?" "Стоповете ми отказаха и двата, третия работи, бушона е здрав, пробвах с крушка от оня ГоУф, пак не става и ся какво прайме не знам".
Оня за малко не легна да се търкаля по асфалта от смях - Голфа бил там точно за смяна на крушките и той отишъл до магазина точно за тях.
Та първо мерете, второ не си правете прибързани изводи, трето - винаги могат да ви изгорят и двете крушки.
AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Айде в изходна позиция с тоя трети стоп.Угасна ..... и стоп да ...!Сега меря с мултицета ток има ама е 6,2 волта-нетрябва ли да е 12 волта,и какво може да е станало.Но пък за щастие всички крушки са здрави и светят,пробвах ги на батерията от алармата в къщи(както са си на модула).Та защо идва само6,2 волта.Благодаря предварително!
Според мен имаш проблем с клюкарката въпреки че си мисля че ако проблема е в нея стопа трябва или да не светва когато трябва или да свети постоянно без да е натиснат педала Тези слаби волтове които ти идват може и да е нещо друго За едно съм сигурен че от клюкарката тръгват отделни кабели за трите стопа Не взимай ток от някой от другите стопове че ще изпуши и той Или ако вземеш ток трябва да мине през реле
Айде в изходна позиция с тоя трети стоп.Угасна ..... и стоп да ...!Сега меря с мултицета ток има ама е 6,2 волта-нетрябва ли да е 12 волта,и какво може да е станало.Но пък за щастие всички крушки са здрави и светят,пробвах ги на батерията от алармата в къщи(както са си на модула).Та защо идва само6,2 волта.Благодаря предварително!
Задните стопове работят ли? И сигурен ли си, че правилно мериш 6,2 V в момента в който задните светят?
Ако е така може да е лоша връзка някъде. Закачи някаква крушка (извади една от третия стоп) директно на кабелите за целия стоп. Може проблемът да е вътре в самото тяло.
Айде в изходна позиция с тоя трети стоп.Угасна ..... и стоп да ...!Сега меря с мултицета ток има ама е 6,2 волта-нетрябва ли да е 12 волта,и какво може да е станало.Но пък за щастие всички крушки са здрави и светят,пробвах ги на батерията от алармата в къщи(както са си на модула).Та защо идва само6,2 волта.Благодаря предварително!
Реши ли проблема с 3 стоп. Предплагам че е избушил елемента вътре в "клюкарката" - някакъв електронен ключ беше. Ще намеря къде записах инициалите за моя като го оправях. Струваше 10лв да се купи - само с поръчка - няма го по магазините.
sigpic Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г
Не не се оправи ,6,2 v., ми показва при натиснат педал на спирачките-и стоповете отзад светят и двата,а проблем с тялото нямам защото закачвам батерията от алармата и стопа свети.Възможно ли е да е направило някъде отечка?Ще пробвам да пусна нова маса
Не не се оправи ,6,2 v., ми показва при натиснат педал на спирачките-и стоповете отзад светят и двата,а проблем с тялото нямам защото закачвам батерията от алармата и стопа свети.Възможно ли е да е направило някъде отечка?Ще пробвам да пусна нова маса
Едното пипало на уреда с който мериш допри някъде на корпус а с другото мери двата проводника на стопа при натиснат педал. Кажи какво мериш на единия и какво на другия.
Не не се оправи ,6,2 v., ми показва при натиснат педал на спирачките-и стоповете отзад светят и двата,а проблем с тялото нямам защото закачвам батерията от алармата и стопа свети.Възможно ли е да е направило някъде отечка?Ще пробвам да пусна нова маса
Що не вземеш да отидеш в Пансервиза и ще ти го оправят момчетата. Според мен е за смяна някой прекъсвач.
Не не се оправи ,6,2 v., ми показва при натиснат педал на спирачките-и стоповете отзад светят и двата,а проблем с тялото нямам защото закачвам батерията от алармата и стопа свети.Възможно ли е да е направило някъде отечка?Ще пробвам да пусна нова маса
Така както го описваш е точно този елемент - електронен ключ - намира се в зелената кутийка. За всеки стоп си има по един такъв вътре. Просто отиди в пансервиза и те ще ти кажат наименованието му - за всеки модел има модификации. Струва 10лв или поне струваше толкова аз като си купувах моя.
sigpic Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г
Comment